Зберегти в список покупок
Створіть новий список покупок

Правила магазину

§ 1 Визначення

  1. Правила - ці Правила, що визначають принципи укладення договорів дистанційної купівлі-продажу через Інтернет-магазин, принципи виконання цих договорів, права та обов'язки сторін договору дистанційної купівлі-продажу, а також принципи процедури розгляду скарг. Стосовно послуг, що надаються в електронному вигляді, Правила і Положення є відповідно правилами і положеннями, зазначеними в статті 8 Закону про електронні послуги.
  2. Покупець - фізична особа з повною дієздатністю, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, якій законом надано правоздатність, яка укладає з Продавцем договір дистанційної купівлі-продажу.
  3. Споживач - фізична особа, яка укладає юридичну угоду з торговцем, що безпосередньо не пов'язана з його/її господарською або професійною діяльністю.
  4. Фізична особа-підприємець - фізична особа, яка укладає договір дистанційного продажу, безпосередньо пов'язаний з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту цього договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформації про підприємницьку діяльність.
  5. Підприємець - фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, але якій закон надає правоздатність, що здійснює комерційну або професійну діяльність від свого імені.
  6. Продавець:
    MINTI sp. z o.o.,
    тел. 519320290,
    minti@mintishop.com.ua,
    NIP PL7123290950,
    REGON 360032998.
  7. Адреса юридичної адреси Продавця:
    Париса 73,
    20-712 Люблін
  8. Інтернет-магазин - інтернет-сервіс Продавця, доступний за електронною адресою: https://mintishop.com.ua, за допомогою якого Покупець може отримати інформацію про Товар та його наявність, а також придбати Товар або замовити послугу.
  9. Договір дистанційної купівлі-продажу - договір купівлі-продажу Товару/договір про надання Цифрових послуг або Цифрового контенту (якщо застосовується), укладений за допомогою Інтернет-магазину.
  10. Товар - рухома річ, яку Покупець може придбати в Інтернет-магазині.
  11. Цифрова послуга - послуга, яка дозволяє Споживачеві:
    1. створення, обробка, зберігання або доступ до даних у цифровій формі;
    2. обмін цифровими даними, які були завантажені або створені Споживачем або іншими користувачами цієї послуги;
    3. інші форми взаємодії через дані.
  12. Цифровий контент - дані, вироблені та доставлені в цифровій формі.
  13. Політика конфіденційності та використання файлів cookie Інтернет-магазину - документ, що встановлює детальні правила обробки персональних даних та використання файлів cookie. Політика конфіденційності та використання файлів cookie є Додатком № 3 до Регламенту і доступна за посиланням https://mintishop.com.ua/pol-privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Довготривалий носій інформації - матеріал або інструмент, що дозволяє Клієнту або Продавцю зберігати інформацію, адресовану особисто Клієнту або Продавцю, таким чином, щоб до неї можна було отримати доступ у майбутньому протягом періоду часу, що відповідає цілям інформації, і який дозволяє незмінно відтворювати збережену інформацію, зокрема, електронну пошту.
  15. Електронна форма замовлення - електронна процедура оформлення замовлення, яку Продавець надає Покупцеві.
  16. Електронна форма повернення - процедура електронного повернення, надана Продавцем Покупцеві; доступна на сайті https://mintishop.com.ua/returns-open.php.
  17. Електронна форма рекламації - електронна процедура рекламації, яку Продавець надає Покупцеві; доступна на сайті https://mintishop.com.ua/rma-open.php.
  18. Відправлення замовлення - підтвердження замовлення шляхом натискання Клієнтом кнопки "Замовити та оплатити", що розглядається як подання Клієнтом обов'язкової для виконання заяви про намір укласти з Продавцем Договір дистанційної купівлі-продажу.
  19. Обліковий запис - сукупність даних, що зберігаються в Інтернет-магазині та в інформаційній системі Продавця, які стосуються конкретного Покупця та розміщених ним замовлень і укладених ним договорів дистанційної купівлі-продажу, за допомогою яких Покупець може розміщувати замовлення, а також своєчасно їх скасовувати або редагувати та укладати договори дистанційної купівлі-продажу.
  20. Думка про обробку замовлення або думка про окремі Товари - суб'єктивні висловлювання та оцінки, що присвоюються у вигляді зірочок від 1 до 5.
  21. Замовлення на підписку - замовлення, автоматично створене в рамках підписки.
  22. Підписка - електронна послуга, яка дозволяє автоматично створювати Замовлення на підписку на певні Товари, відповідно до обраної Клієнтом періодичності, без необхідності розміщення окремих замовлень до завершення Підписки.
  23. Циклічні платежі - це платежі, які обробляються платіжним сервісом IdoPay, що надається Оператором, і виконуються автоматично, в певних циклах, які використовуються для оплати Замовлень на передплату на підставі згоди, наданої Покупцем на початку Передплати (постійне доручення Власника картки).
  24. Оператор - IdoPayments sp. z o.o. з місцезнаходженням за адресою: вул. Пястув 30, 71-064 Щецін, внесений до реєстру підприємців, який веде Окружний суд Щецін-Центр у Щеціні, 13-й Комерційний відділ Національного судового реєстру під номером 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, зі статутним капіталом: 800 000,00 ЗЛОТИХ. Адреса для доставки: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, також іменована як: "IdoPayments", яка є національною платіжною установою у значенні ст. 2 п. 16 Закону про платіжні послуги від 19 серпня 2011 року (Законодавчий вісник за 2020 рік, поз. 794 з наступними змінами) [далі: "PSA"].
  25. Картка - платіжна картка, емітована за схемами Visa або International чи Mastercard International, дозволена правилами цих схем для здійснення операцій без фізичної присутності.

§ 2 Загальні положення

  1. Види та обсяг послуг, що надаються в електронному вигляді:
    1. укладення Договорів купівлі-продажу в Інтернеті - щодо Товарів, які продаються в Інтернет-магазині,
    2. правила реєстрації та використання Облікового запису в Інтернет-магазині,
    3. додавання відгуків, коментарів та оцінок - клієнт може додати відгук або коментар до свого замовлення,
    4. надсилання електронних листів, в яких Продавець підтверджує отримання замовлення, отримання оплати, якщо така була, прийняття замовлення до обробки.
  2. Використання Інтернет-магазину можливе за умови, що комп'ютерна система, якою користується Клієнт, відповідає наступним мінімальним технічним вимогам:
    1. сучасні веб-браузери, наприклад
      • Firefox
      • Хром
      • Microsoft Edge
    2. будь-яка програма для перегляду PDF-файлів.
  3. Вміст, розміщений на сторінках Інтернет-магазину, в тому числі опис Товарів і ціни, є пропозицією укласти договір в розумінні статті 71 Цивільного кодексу.
  4. Продавець робить ці Умови разом з Додатками доступними за посиланням на домашній сторінці до, під час і після укладення Договору дистанційної купівлі-продажу до, під час і після укладення Договору дистанційної купівлі-продажу. Покупець може завантажити та роздрукувати ці Умови.
  5. З метою забезпечення безпеки передачі повідомлень і даних у зв'язку з послугами, що надаються, Інтернет-магазин вживає технічних і організаційних заходів, що відповідають ступеню безпеки послуг, що надаються, зокрема заходів, що запобігають отриманню і зміні неуповноваженими особами персональних даних, що передаються в Інтернеті.

§ 3 Закупівлі

  1. Розміщення замовлення в Інтернет-магазині можна здійснити за допомогою Облікового запису або вибравши опцію покупки без реєстрації, в такому випадку створюється внутрішній обліковий запис, на основі якого Клієнт може створити Обліковий запис. Внутрішній обліковий запис зберігається до тих пір, поки дані не будуть видалені з системи або Обліковий запис не буде заблокований.
  2. Покупка здійснюється шляхом заповнення Електронної форми замовлення, доступної на сторінках Інтернет-магазину. Вибір замовлених Товарів здійснюється шляхом додавання їх у кошик. В Електронному бланку замовлення вказується, серед іншого, який Товар, за якою ціною і в якій кількості Клієнт бажає замовити на вказане Клієнтом місцезнаходження. Покупець здійснює відповідні технічні дії на основі відображених повідомлень.
  3. Після того, як Клієнт введе всі необхідні дані, на екрані з'явиться підсумок оформленого замовлення. Підсумок замовлення повинен містити інформацію про: ідентифікаційні дані Продавця, предмет замовлення, ціну за одиницю та загальну вартість замовленого Товару, включаючи вартість доставки та інші витрати, якщо такі є, обраний спосіб оплати, обраний спосіб доставки, час та вартість доставки.
  4. Якщо предметом договору є постачання Цифрового контенту або Цифрових послуг, які не зберігаються на матеріальному носії, або послуг, що надаються в електронному вигляді або на відстані - Споживач у додатковому чекбоксі, необхідному для оформлення замовлення і розташованому в Електронній формі замовлення, дає наступну згоду: "Я даю згоду на доставку цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, або на початок надання послуги до закінчення 14 днів з моменту укладення договору та визнаю втрату права на відмову". Продавець підтвердить отримання вищезгаданої згоди електронною поштою.
  5. Для того, щоб оформити Замовлення, необхідно надати персональні дані, позначені як обов'язкові в Електронній формі замовлення, прийняти зміст Умов, відправити Замовлення, натиснувши кнопку "Замовити та оплатити".
    1. Відправлення Клієнтом Електронної форми замовлення є обов'язковою заявою про намір укласти Договір дистанційної купівлі-продажу відповідно до змісту цих Умов.
    2. Договір дистанційної купівлі-продажу вважається укладеним в момент прийняття Продавцем електронної форми замовлення, що підтверджується відображенням повідомлення Покупцеві про прийняття замовлення із зазначенням номера замовлення.
    3. Після укладення Договору дистанційної купівлі-продажу Клієнт отримує на електронну пошту підтвердження оформленого замовлення, яке включає в себе: підтвердження прийняття замовлення і остаточне підтвердження всіх істотних елементів Замовлення і загальних умов укладеного Договору дистанційної купівлі-продажу (Умови Інтернет-магазину, в тому числі Додатки № 1 і 2), дані Продавця, відповідальність Продавця за якість виконання, про послуги, що надаються Продавцем після продажу, а також про спосіб і наслідки відмови від договору. Інструкція про порядок та наслідки відмови від договору міститься в Додатку 1.
    4. До моменту, коли Продавець розпочав обробку замовлення:
      1. Клієнт може змінити своє замовлення, використовуючи технічне рішення, доступне на сторінці Електронної форми замовлення, а також повторно пройшовши весь шлях замовлення. Замовлення змінюється шляхом розміщення нового замовлення, яке замінює попереднє замовлення. Крім того, здійснений Клієнтом платіж зараховується до нового замовлення, а в разі переплати - повертається на банківський рахунок, з якого було здійснено платіж.
      2. Клієнт може скасувати своє замовлення, вибравши опцію "скасувати замовлення", доступну на сторінці Електронної форми замовлення.
    5. Якщо Клієнт скасує замовлення, Продавець поверне отриману оплату протягом 3 робочих днів. Платіж буде повернено тим самим способом оплати, який використовував Клієнт.
    6. Термін виконання Замовлення становить від 1 до 10 робочих днів з моменту укладення договору.

§ 4 Оплата

  1. Інтернет-магазин пропонує можливість оплати за передоплатою, післяплатою (з оплатою на рахунок після доставки). Відстрочка платежу можлива в ситуаціях, індивідуально узгоджених з Продавцем.
  2. Оплату за товар можна здійснити способом, обраним під час оформлення замовлення в Електронній формі замовлення.
  3. Доступні на даний момент способи оплати для передоплати в Інтернет-магазині доступні на сайті https://mintishop.com.ua/pol-payments.html.

§ 5 Доставка

  1. В Електронній формі замовлення Клієнт обирає спосіб доставки, поставивши галочку у відповідному полі.
  2. У випадку, якщо Товар не буде забраний Покупцем, що призведе до повернення Товару Продавцю - Продавець може відмовитися від договору купівлі-продажу, зателефонувавши Покупцеві на електронну пошту, вказану в процесі купівлі, для виконання договору. Відмова від договору відбувається шляхом подання заяви Покупцеві у формі електронного повідомлення.
  3. У ситуації, зазначеній у пункті 2, Продавець негайно повертає Клієнту оплату, отриману за придбаний Клієнтом Товар.
  4. Доступні на даний момент способи доставки в Інтернет-магазині доступні на сайті https://mintishop.com.ua/pol-delivery.html.

§ 6 Виведення коштів - електронна форма повернення

  1. Споживач, який уклав договір дистанційної купівлі-продажу, може відмовитися від нього протягом 14 днів без пояснення причин. У разі відмови від Договору купівлі-продажу на відстані - договір вважається неукладеним.
  2. Фізична особа-підприємець також має право відмовитися від договору відповідно до положень пунктів 6 та 7 цих Умов. Якщо в пунктах 6 і 7 цих Умов робиться посилання на Споживача, під ним також розуміється Фізична особа-підприємець.
  3. У разі відмови - Споживач несе тільки прямі витрати на повернення Товару.
  4. Заява Споживача повинна чітко виражати його бажання відмовитися від договору, зокрема Споживач має право:
    1. скористатися електронною формою повернення, доступною на сайті Інтернет-магазину: https://mintishop.com.ua/returns-open.php.
    2. відмовитися від договору, використовуючи форму відмови, що додається до цього договору як Додаток № 2 - шляхом надсилання її на адресу юридичної адреси Продавця.
    3. Продавець повинен негайно підтвердити на довготривалому носії факт отримання заяви про відкликання, поданої в порядку, зазначеному в пунктах 1 і 2.
  5. Відправлення декларації до закінчення терміну є достатнім для її подання.
  6. Починається період для виведення коштів:
    1. для договору, на виконання якого Продавець поставляє Товар, будучи зобов'язаним передати його у власність - з моменту набуття Товару у володіння Споживачем або третьою особою, вказаною Споживачем, крім перевізника, а у випадку договору, який:
      1. включає декілька предметів, які постачаються окремо, партіями або частинами, починаючи з моменту отримання останнього предмета, партії або частини;
      2. полягає в регулярному постачанні товарів протягом певного періоду часу - від моменту отримання у власність першої одиниці товару;
    2. для інших договорів - з дати укладення договору.
  7. Форма заяви про вихід (Додаток № 2 до цих Умов) та інформація про реалізацію права на вихід (Додаток № 1 до цих Умов) передаються в електронному вигляді.
  8. У разі відмови від договору про постачання Цифрового контенту або Цифрової послуги Продавець може перешкодити Споживачеві продовжувати користуватися Цифровим контентом або Цифровою послугою, зокрема, перешкоджаючи Споживачеві отримати доступ до Цифрового контенту або Цифрової послуги.
  9. У разі відмови від Договору про надання Цифрового контенту або Цифрової послуги Споживач зобов'язаний припинити використовувати такий Цифровий контент або Цифрову послугу та надавати його третім особам.
  10. Право на відмову від договору дистанційної купівлі-продажу не поширюється на договори, зазначені в ст. 38 Закону від 30.05.2014 р. (Законодавчий вісник за 2019 р., поз. 134) про права споживачів, зокрема про договори:
    1. за надання послуг, за які Споживач зобов'язаний сплатити ціну, якщо Продавець виконав послугу в повному обсязі за явною і попередньою згодою Споживача, який перед наданням послуги був поінформований Продавцем про те, що після виконання Продавцем послуги він втратить право на відмову від договору, і визнав це.
    2. в яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, які трейдер не може контролювати, і які можуть відбутися до закінчення періоду виведення коштів;
    3. коли об'єктом виконання є неперероблена річ, виготовлена за специфікацією споживача або призначена для задоволення індивідуальних потреб споживача;
    4. коли об'єктом послуги є товар, що постачається в герметичній упаковці, яка не може бути повернута після відкриття з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
    5. об'єктом яких є звукові або візуальні записи чи комп'ютерні програми, що постачаються в запечатаній упаковці, коли упаковка відкривається після доставки;
    6. за поставку Цифрового контенту, не наданого на матеріальному носії, за який Споживач зобов'язаний сплатити ціну, якщо Продавець розпочав виконання з прямої та попередньої згоди Споживача, який до початку виконання був поінформований про те, що після виконання Продавцем він втратить своє право на відмову від договору, і визнав це;
    7. об'єктом якого є об'єкт, що швидко псується, або об'єкт з коротким терміном зберігання, і в якому об'єктом виконання є об'єкт, який за своєю природою є невіддільним від інших об'єктів після доставки;
    8. на постачання газет, періодичних видань або журналів, за винятком договору передплати;
    9. укладений на відкритих торгах;
    10. за надання послуг з розміщення, відмінного від житлового, перевезення вантажів, прокату автомобілів, громадського харчування, послуг, пов'язаних з відпочинком, розвагами, спортивними або культурними заходами, якщо в договорі зазначено дату або період надання послуги;
    11. коли предметом виконання є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладенні договору купівлі-продажу, поставка яких може відбутися лише через 30 днів і вартість яких залежить від коливань на ринку, на які торговець не має впливу;

§ 7 Наслідки виходу з програми

  1. Продавець зобов'язаний протягом 14 днів з дня отримання заяви про відмову від Договору купівлі-продажу товару повернути Споживачеві всі здійснені ним платежі, включаючи витрати на доставку, відповідно до найдешевшого способу доставки, запропонованого Продавцем.
    1. Платіж буде повернено за допомогою того ж способу оплати, який використовував Споживач.
    2. Якщо Споживач, щоб скористатися своїм правом на повернення коштів, скористається Електронною формою повернення, кошти будуть повернуті обраним Споживачем способом та на банківський рахунок, вказаний Споживачем.
    3. Якщо Продавець не запропонував забрати Товар у Споживача самостійно, Продавець може утримати відшкодування отриманої від Споживача оплати до отримання Товару назад або до надання Споживачем доказів повернення Товару, в залежності від того, яка подія відбудеться раніше.
  2. Продавець може запропонувати Споживачеві забрати товар у нього самостійно. Однак, якщо Продавець не зробив такої пропозиції - Споживач повинен повернути товар Продавцю (або особі, уповноваженій Продавцем забрати його) негайно, але не пізніше 14 днів з дня відмови від договору. Для дотримання цього терміну достатньо повернути товар до закінчення його терміну придатності. Товар, який повертає Споживач, повинен бути відправлений на адресу юридичної адреси Продавця.
  3. Споживач несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості Товару в результаті використання, що виходить за межі того, що необхідно для з'ясування природи, характеристик і функціонування Товару.
  4. Споживач не може відмовитися від договору, якщо Цифровий контент або Цифрова послуга надається в обмін на сплату ціни, а невідповідність Цифрового контенту або Цифрової послуги договору є несуттєвою.
  5. Продавець може вимагати повернення матеріального носія, на якому він поставив Цифровий контент, протягом 14 днів з моменту отримання заяви Споживача про відмову від договору. Споживач зобов'язаний повернути матеріальний носій негайно і за рахунок Продавця.
  6. Продавець зобов'язаний відшкодувати ціну лише за ту частину Цифрового контенту або Цифрової послуги, яка не відповідає умовам договору, а також за Цифровий контент або Цифрову послугу, обов'язок щодо надання якої припинився внаслідок відмови від договору.

§ 8 Скарга

  1. Ви можете пред'явити претензію щодо дефекту Товару або невідповідності Товару укладеному Договору дистанційної купівлі-продажу:
    1. через електронну форму заяви;
    2. у письмовій формі на юридичну адресу Продавця або електронною поштою на адресу minti@mintishop.com.ua.
  2. У рекламації необхідно вказати дефект, який, на думку Покупця, має Товар, претензії до Продавця і, якщо можливо, задокументувати зазначений дефект і пред'явити докази придбання Товару в Інтернет-магазині. Продавець зобов'язаний відповісти на претензію протягом 14 днів з моменту її отримання. Якщо він не відповів протягом вищезазначеного терміну, вважається, що він визнав претензію. Відповідь на рекламацію Продавець надає Покупцеві в письмовій формі або на довготривалому носії.
  3. Кроки, які повинен зробити Покупець для подання рекламації, в тому числі спосіб доставки Продавцю Товару, на який є рекламація, вказані на різних етапах в Електронній формі рекламації.
  4. Якщо Продавець визнає претензію обґрунтованою: витрати на заміну, ремонт, включаючи вартість поштових витрат, пов'язаних з рекламацією Товару, несе Продавець.
  5. Продавець несе відповідальність перед Споживачем, а також перед Фізичною особою-підприємцем за невідповідність Товару умовам Договору дистанційної купівлі-продажу на засадах, що випливають із Закону "Про захист прав споживачів" від 30.05.2014.
    1. Продавець несе відповідальність за невідповідність Товару умовам Договору дистанційної купівлі-продажу, які існували на момент його доставки і були виявлені протягом двох років з цього моменту, якщо тільки термін придатності Товару, визначений Продавцем, не є довшим.
    2. Продавець зобов'язаний відремонтувати або замінити Товар протягом 14 днів з моменту отримання претензії. Витрати на ремонт або заміну, включаючи, зокрема, поштові витрати, транспортні витрати, витрати на робочу силу та матеріали, несе Продавець.
    3. Споживач зобов'язаний надати Продавцю Товар, що підлягає ремонту або заміні, у розпорядження Продавця. Продавець зобов'язаний забрати Товар за свій рахунок.
  6. Продавець зобов'язаний поставити Товар без дефектів і несе відповідальність перед Підприємцем за дефекти придбаного Товару відповідно до умов Цивільного кодексу.
  7. Надання Цифрового контенту або Цифрової послуги споживачеві або фізичній особі-підприємцю відбувається відповідно до правил, що випливають із Закону "Про захист прав споживачів" від 30.05.2014.
    1. Цифровий контент вважається доставленим, коли Цифровий контент або засоби, що дозволяють отримати доступ до Цифрового контенту або завантажити Цифровий контент, стали доступними Споживачеві або на фізичному чи віртуальному пристрої, який Споживач самостійно обрав для цієї мети, або доступ до них був отриманий Споживачем або таким пристроєм.
    2. Цифрова послуга вважається наданою, коли Споживач або фізичний чи віртуальний пристрій, який Споживач самостійно обрав для цієї мети, отримав доступ до неї.
    3. Продавець зобов'язаний привести Цифровий контент або Цифрову послугу у відповідність до Договору протягом 21 дня з моменту повідомлення Продавця Споживачем про невідповідність Договору і без зайвих незручностей для Споживача, беручи до уваги їх характер і мету їх використання. Витрати на приведення Цифрового контенту або Цифрової послуги у відповідність до Договору несе Продавець.

§ 9 Висновки

  1. Відгук про обробку замовлення або про товар можна залишити під час відвідування Інтернет-магазину, натиснувши на інтерфейс поруч з товаром або перейшовши за посиланням, наданим в електронному листі. Залишення відгуку є добровільним і безкоштовним. Покупець може залишити відгук лише один раз за одне замовлення.
  2. У рамках вищезгаданого Рейтингу Замовник може поставити оцінку від 1 до 5 зірок та додати словесне пояснення, обмежене 65535 знаками.
  3. Рейтинги зберігаються і відображаються у відкритому доступі на сайті Інтернет-магазину, а також на сайтах https://zaufaneopinie.idosell.com і https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Продавець перевіряє Відгуки, використовуючи адресу електронної пошти, яка була використана в процесі покупки відповідного Товару. Відгук, який розміщений особою, що використовує адресу електронної пошти, яка була використана в процесі покупки, позначається на сайті Магазину коментарем "відгук, підтверджений покупкою". Будь-який інший Відгук позначається як "відгук, не підтверджений покупкою".
  5. Продавець може публікувати відгуки про відповідні Товари з інших своїх Інтернет-магазинів.
  6. Продавець не змінює рейтинг з точки зору його змісту або присвоєних зірок.
  7. Покупець несе повну і одноосібну відповідальність за зміст відгуку. Продавець має право видалити Відгук відповідно до законодавства та цих Умов.
  8. Забороняється публікувати інформацію, яка не відповідає дійсності, вводить в оману, є вульгарною, агресивною, образливою або явно аморальною. Також неприпустимо завантажувати контент, який є незаконним, порушує права третіх осіб або є недобросовісною конкуренцією.
  9. Замовник зобов'язується не розміщувати контент, який містить посилання на зовнішні веб-сайти, має промо- або рекламний характер або містить персональні дані третіх осіб.
  10. Зміст рейтингу може бути прихований від інших користувачів магазину на прохання покупця, але його оцінка буде включена в загальний рейтинг магазину і товару.

§ 10 Інтелектуальна власність

  1. Покупець заявляє, що він не має жодних прав, у тому числі авторських або суміжних прав на розміщені ним оцінки та твердження, за винятком права користуватися Інтернет-магазином у порядку, визначеному цими Умовами. Клієнт не має жодних прав на запис, відтворення, надання доступу, оприлюднення або розповсюдження контенту, за винятком випадків, коли таке право випливає з положень закону або цих Умов.
  2. Покупець не має права будь-яким чином втручатися в зміст, зокрема не втручатися в зміст, структуру, форму, графіку, механізм роботи або інші елементи Інтернет-магазину.
  3. Завантажуючи в Інтернет-магазин Висновки, які є творами в розумінні Закону від 4.2.1994 р. про авторське право і суміжні права, Клієнт надає Продавцю невиключну і безоплатну ліцензію, необмежену в часі і території, на використання Продавцем цих творів, а також право надавати субліцензію, що включає в себе надання твору в загальний доступ таким чином, щоб будь-яка особа могла отримати до нього доступ в будь-який час і в будь-якому місці за власним вибором (Інтернет). Ліцензія надається щодо всіх сфер використання, відомих на момент її надання, зокрема щодо наступних сфер використання:
    1. на запис і відтворення твору будь-яким способом - зокрема, друком, репрографією, магнітним записом, цифровим записом, тобто за допомогою будь-якої техніки на будь-якому аудіовізуальному або візуальному носії, зокрема, на аудіовізуальних дисках, компакт-дисках, комп'ютерному диску, в мультимедійній мережі, включаючи Інтернет і пов'язані з ним онлайн-сервіси, а також на відтворення, запис, використання в Інтернеті, рекламу, відтворення електронного запису в пам'яті комп'ютера і у внутрішніх і зовнішніх мережах,
    2. Використання всього твору або його частини, або будь-яких елементів твору, з можливістю модифікації, обумовленої характером інтернет-середовища, - у всіх публікаціях, особливо онлайнових, цифрових, інформаційних бюлетенях та розсилках, окремо або в поєднанні з іншими творами або фрагментами творів; використання всього твору або його частини для просування і реклами, особливо у вигляді аудіовізуальної, аудіо-, медіа-реклами.
    3. в рамках торгівлі оригіналом або примірниками, на яких зафіксовано твір - розміщення на ринку, надання в позику, прокат оригіналу або примірників,
    4. у межах поширення твору іншим способом, ніж зазначено вище, - публічне виконання, виставка, показ, відтворення, передача в ефір і ретрансляція, а також доведення твору до загального відома таким чином, що кожна особа може мати доступ до нього в місці і в час за власним вибором,
    5. використання творів у рекламних та маркетингових цілях;
  4. Видалення Клієнтом Облікового запису або Висновку відповідно до пункту 9.8 не впливає на чинність вищезазначеної ліцензії.

§ 11 Правила продажу в моделі передплати

  1. Електронна послуга у вигляді Підписки може надаватися Продавцем Покупцеві.
  2. Використання Передплати дозволяє здійснювати циклічну доставку обраних Товарів з інтервалами, вказаними Покупцем, без необхідності розміщення подальших замовлень до закінчення терміну дії Передплати. Оплата Передплати здійснюється виключно за допомогою механізму Циклічних платежів і тільки за допомогою однієї Картки.
  3. Відлучення Картки від Передплати припиняє дію Передплати.
  4. Транзакції в рамках Циклічних платежів будуть оброблятися тільки після попередньої реєстрації Власника Картки в сервісі Оператора (або особи, через яку Оператор обробляє Транзакції). Метою реєстрації є підтвердження того, що Клієнт, який замовляє Циклічний платіж, є законним власником Картки, з якої планується списання коштів. Перед реєстрацією Картки на Інтернет-сторінці транзакцій Клієнт зобов'язаний дати згоду на регулярне списання коштів, ініціюючи послугу Циклічного платежу. Згода зберігається в сервісі Оператора.
  5. Покупець оформлює Передплату, обравши цю форму покупки в Електронній формі замовлення. Підтвердження створення Передплати миттєво надсилається на електронну адресу Покупця, вказану при оформленні першого Замовлення на Передплату.
  6. Клієнт керує Передплатою за допомогою Акаунта відповідно до доступних опцій.
  7. Підписка безстрокова.
  8. Клієнт може припинити Підписку в будь-який час. Припинення Підписки Клієнтом рівнозначне відкликанню згоди на подальше списання Регулярних платежів. У такій ситуації подальше Замовлення на Підписку не створюється.Якщо Підписка припиняється після дати, зазначеної в електронному листі, згаданому в пункті 11, поточне Замовлення на підписку буде останнім, яке буде створено.
    a)припиняється шляхом вибору Покупцем опції "Припинити Підписку" в налаштуваннях відповідної Підписки, які доступні при вході в систему зі свого А
    b) Покупець також може припинити Підписку, надіславши співробітникам магазину електронного листа на адресу minti@mintishop.com.ua.
  9. Продавець має право припинити Підписку, про що він повідомить Покупця електронною поштою або за допомогою телефонного зв'язку щонайменше за 7 днів. У цій ситуації кошти на Картці не будуть зняті, а наступні Замовлення на підписку не будуть створені.
  10. Продавець має право змінювати ціни на Товари під час дії Передплати, про що Покупець буде поінформований в електронному листуванні, зазначеному в цьому пункті. 11.
  11. Продавець надсилає Покупцеві електронне повідомлення про створення Замовлення на підписку із зазначенням його предмета, кількості, ціни (включаючи зміну ціни, якщо така відбулася), терміну виконання та дати запланованого вилучення Картки - не пізніше, ніж за 3 дні до вилучення Картки. Крім того, Продавець інформує Покупця про можливість припинення Підписки, додаючи посилання, що веде до налаштувань, які дозволяють припинити дану Підписку з рівня Облікового запису покупця, і дату, до якої це буде діяти. Якщо Підписка припиняється після дати, зазначеної в електронному листі - припинення діє для наступних Замовлень на Підписку. Це означає, що Підписка буде припинена, але поточне Замовлення на підписку буде виконано останнім.
  12. Якщо спроба списання коштів з Картки виявиться невдалою, Клієнт буде поінформований електронною поштою про те, що платіж не може бути списаний. Можливими причинами неможливості списання платежу є: відсутність коштів на Картці, закінчення терміну дії Картки або технічні проблеми.
  13. Закінчення терміну дії картки, пов'язаної з Передплатою, або неможливість авторизувати платіжне доручення з будь-якої іншої причини призведе до припинення дії Передплати.
  14. Замовлення на підписку буде оброблено лише після успішного списання коштів з картки.
  15. Припинення Підписки тягне за собою негайне розірвання договору купівлі-продажу Товару.

§ 12 Прикінцеві положення

  1. Ці Умови використання є чинними з 2017.03.20.
  2. У випадку, якщо будь-яке з положень цих Умов буде змінено або визнано недійсним за рішенням компетентного органу або суду, решта положень залишаються чинними і є обов'язковими для Продавця та Клієнта.
  3. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих умов. Усі договори, укладені до дати набрання чинності новими положеннями, виконуються на підставі положень, що діяли на дату укладення договору.
  4. Усі суперечки, пов'язані з цими Умовами, регулюються польським законодавством. Ці суперечки вирішуються місцевим судом загальної юрисдикції. Клієнт, який є Споживачем, може також скористатися позасудовими способами розгляду скарг і пред'явлення претензій. Всю інформацію про позасудові способи розгляду скарг та пред'явлення претензій можна отримати на веб-сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів за адресою: www.uokik.gov.pl. Водночас повідомляємо, що зазначені процедури є добровільними і з ними повинні погодитися обидві сторони.
  5. Відповідно до Регламенту (ЄС) № 524/2013 Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2013 року повідомляємо, що платформа для вирішення спорів між споживачами та торговцями в режимі онлайн на рівні ЄС (платформа ОВС) доступна за посиланням http://ec.europa.eu/consumers/odr. Платформа ОВС - це універсальний веб-сайт для споживачів і торговців, які прагнуть до позасудового врегулювання спорів, що стосуються договірних зобов'язань, які випливають з договору купівлі-продажу або договору про надання послуг в Інтернеті.

§ 13 Додаток 1 - Інформація про реалізацію права на відкликання

  1. Ви маєте право розірвати договір відповідно до наведених нижче умов як споживач і як фізична особа-підприємець.
    Ви маєте право відмовитися від цього договору протягом 14 днів без пояснення причин Період розірвання договору закінчується через 14 днів:
    1. у випадку договору купівлі-продажу - з дня, коли ви вступили у володіння товаром або коли третя особа, відмінна від перевізника і вказана вами, вступила у володіння товаром;
    2. у випадку договору, що передбачає передачу права власності на кілька відправлень, які доставляються окремо від дня, коли ви набуваєте право власності на останнє відправлення або коли третя особа, відмінна від перевізника і вказана вами, набуває право власності на останнє відправлення;
    3. у випадку договору, що передбачає передачу права власності на товар, що поставляється в розстрочку або частинами, з дня, коли ви набуваєте право власності на останню частину або розстрочку, або в день, коли третя особа, відмінна від перевізника і вказана вами, набуває право власності на останню частину або розстрочку;
    4. у випадку договорів регулярної поставки товарів - протягом певного періоду часу з дня, коли ви вступили у володіння першим товаром або коли третя особа, відмінна від перевізника і вказана вами, вступила у володіння першим товаром;
    5. у випадку договорів про постачання послуг або цифрового контенту, який не постачається на матеріальному носії, з дня укладення договору.
  2. Щоб скористатися своїм правом на відмову від договору, ви повинні повідомити нас, а саме MINTI sp. z o.o., Parysa 73, 20-712 Lublin, тел. 519320290, minti@mintishop.com.ua про своє рішення відмовитися від цього договору шляхом однозначної заяви (наприклад, листом, надісланим поштою, факсом або електронною поштою).
  3. Ви можете скористатися типовою формою відкликання, але це не є обов'язковим.
  4. Ви також можете заповнити електронну форму повернення, доступну на сайті Інтернет-магазину: https://mintishop.com.ua/returns-open.php. Якщо ви скористаєтеся цією опцією, ми негайно надішлемо вам підтвердження отримання вашого повідомлення про відкликання на довготривалий носій.
  5. Для того, щоб дотриматись періоду відкликання, вам достатньо надіслати повідомлення про реалізацію свого права на відкликання до закінчення періоду відкликання.
  6. Якщо ви відмовляєтеся від цього договору, ми відшкодуємо вам усі отримані від вас платежі, включаючи витрати на доставку товару (за винятком додаткових витрат, що виникли в результаті вибору вами способу доставки, відмінного від найдешевшого способу звичайної доставки, запропонованого нами), без затримки і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли ми були проінформовані про ваше рішення скористатися своїм правом на відмову від цього договору. Ми повернемо платіж за допомогою того ж платіжного засобу, який ви використовували під час початкової транзакції, якщо ви прямо не погодилися на інше.
  7. У випадку договорів, що передбачають передачу права власності на товар, де ми не запропонували забрати товар у разі відмови від нього, ми зобов'язані утримати відшкодування до отримання товару або до надання нам доказів його повернення, залежно від того, яка подія настане раніше.
  8. Будь ласка, надішліть повернутий товар на наступну адресу: MINTI sp. z o.o., Parysa 73, 20-712 Lublin негайно і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів від дня, коли ви повідомили нас про відмову від цього договору. Термін вважається дотриманим, якщо Ви повернете товар до закінчення 14-денного терміну. Ви повинні будете понести прямі витрати на повернення товару.
  9. У зв'язку з вагою та габаритами Товару, у разі відмови від договору - повернення Товару може бути пов'язане з більш високими витратами, ніж звичайна поштова доставка. Якщо ви бажаєте скористатися послугами кур'єрської служби, може виникнути необхідність відправити посилку на палеті, що коштує дорожче, ніж звичайна поштова доставка.
pixel